Road Roses.

 
Hejssan! Jag har verkligen inte haft någon tid över till bloggning, för jag har övat massor på prov och gjort läxor tills jag somnat. Men annars går allting bra! 
Tillexempel var jag idag och bowla med klassen, det gick riktigt bra och tiden bara flög iväg.
 Bilden som jag har i det här inlägget har jag knäppt på min mediekurs i skolan, inte den bästa bilden men den får duga idag! Ha en bra kväll jag hoppas jag kan blogga imorgon också!
 
 
 
 
 
 
 
 

Ida.

Hej! När jag kom hem från IKEA igår,var det väldigt sent och jag var trött, så det blev ingen bloggning. Sorry for that! Men idag har jag varit hos min vän Ida, som ni ser på bilden. Jag köpte inte så mycket från IKEA men det var kul ändå. Hörs imorgon! 

Höstlov

Hej! Idag är det första bloggdagen på väldigt länge. Idag har jag mysigt och varit ute och fotograferat med mina vänner, det är så himla skönt med höstlov och lov i allmänhet ju också. Så imorgån skall jag med mamma till IKEA! skall bli så roligt har inte varigt där på en tid. Jag vet redan att jag söker efter en spegel och en ny rullgardin. Har också varit till Helsingfors och shoppat lite så ni kommer också få se vad jag köpte! Men nu skall jag nog fortsätta att njuta av höstlovet!

RSS 2.0